الجمعة، 18 نوفمبر، 2011

رسالة جديدة - الي المعتذرين


قلت لكم سابقا إنكم ستأتون لي يوما تعتذرون - وهأنتم قد أتيتم سريعا جدا معتذرين - ولكن !!!!!
عذرا فإعتذاركم غير مقبول .

هناك 7 تعليقات:

خيط الحرير يقول...

بسم الله والصلاة علي رسول الله
أنا مش فاهمه حاجه..بس كل سنه وأنت طيب.

هبة فاروق يقول...

المسامح كريم يا سندباد يا ابو الكرم كله
ولو انى مش فاهمه الحكايه ولا الموضوع ..ومين هما المعتذرين .لكن المسامح كريم
والعفو عند المقدرة ...زى عم سمعه ما قال
تحياتى وعايزين نشوف بوست جديد قريب

أمل م.أ يقول...

اسعد الله اوقاتك بكل الخير

اعذرني انا لم افهم ما المقصود
ومع انني ضد التسامح بسهولة
لان من اخطئ في حقنا عليه ان يتعب
قليلا لينال الرضا حتى لا يعيد الكرة مرة اخرى
لكن على راي المثل
المسامح كريم
وانا اشجع على التسامح
لانه ينقي القلب من الشوائب

كن بخير دوما

ساسو يقول...

مش هقدر اقول اي حاجه
ولا احكم علي حد
لاني مش عارفه الموضوع
بس اللي هقدر اقوله
اللي يجي عليك ويسببلك لو جرح واحد
ميستاهلش يوم حنانك

ريــــمــــاس يقول...

صباح الغاردينيا سندباد
كن متسامحاً
لتكن أنت أنقى منهم "
؛؛
؛
لروحك عبق الغاردينيا
كانت هنا
reemaas

مصطفى سيف الدين يقول...

قلت لك يا صديقي ما دمت على حق فلا تبتئس فان الله سيعيد لك حقك
تحياتي

لجين الغيوم يقول...

أعجبت جدا بالبرقية
فهي موجزة قوية - واضحة ودعني أقتبسها منك لأقولها لكل من خرج من حياتي بارادته ... عفوا عذركم غير مقبول ...
تحياتي